PO OBRONCIMA MACELJSKE GORE – 126

Ljepota je svake biciklističke rute mogućnost da u potpunosti doživite određeno područje. Ova biciklistička ruta provest će vas sjevernim dijelom Krapinsko-zagorske županije, a dijelom i susjednom Varaždinskom županijom. Biciklistička ruta započinje u središtu Đurmanca na parkingu  Caffe bar Cezar te krećemo skretanjem desno na lokalnu cestu L22001. Na raskrižju 2 nakon 2,8 km skrenite desno na državnu cestu D1. Oprezno nastavite do raskrižja 3 (3,5 km od starta) na kojem oprezno skrenite desno na lokalnu cestu L22001. Zatim se vozimo od raskrižja 3 2,3 km po lokalnoj cesti L22001 do raskrižja 4 gdje skrećemo desno na državnu cestu D1. Vožnju nastavite prema sjeveroistoku. Uskoro na raskrižju 5 i 6 oprezno skrenite lijevo pa nakon 10 m desno na lokalnu cestu L22001. Nastavno lokalnom cestom L22001 (2,3 km od raskrižja 6) do raskrižja 7 na kojem nastavite ravno na državnu cestu D1. Nakon 700 m na raskrižju 8 skrenite desno na županijsku cestu Ž2255 i nastavno županijskom cestom do raskrižja 9 skrenite opet desno. Nastavite vožnju sve do raskrižja 14 (7,3 km od raskrižja 10) do romantičnog dvorca-muzeja Trakošćan. Vozite dalje cestom i ulazite u Varaždinsku županiju. Dvorac Trakošćan i jezero uz njega idealno su mjesto za odmor i opuštanje te upoznavanje s bogatom povijesti grofova Draškovića. Nakon odmora, na raskrižju 14 nastavite županijskom cestom  do sljedećeg raskrižja 15 (750 m od raskrižja 14) i skrenite desno na lokalnu cestu L25012 te započnite uspinjanje na grebensku cestu koja će vas provesti nizom malih cesta s predivnim pogledima na okolicu. Na raskrižju 16 (1,7 km od raskrižja 15) skrenite lijevo i nastavite vožnju nizbrdo lokalnom cestom L25012 do raskrižja 17 i skrenite desno te nakon 500 m skrenite opet desno. Na raskrižju 19 skrenite lijevo i nastavno lokalnom cestom dolazimo do raskrižja 19 gdje skrećete lijevo i nakon 250 m skrenite desno te nastavite lokalnom cestom prema dolini rijeke Bednje i istoimenom naselju do raskrižja 22. Svakako posjetite Bednju gdje se možete i odmoriti. Na raskrižju 23 skrenite desno na državnu cestu D74 prema jugozapadu i nastavite kroz naselja Mali Gorenec i Šaša. Na raskrižju 27 skrenite lijevo te nastavite državnom cestom D74 do raskrižja 28. Skrenite lijevo te nastavite s uspinjanjem prema Gornjem Jesenju. Gornje Jesenje također je zgodno mjesto za odmor jer se i u njemu spajaju dvije biciklističke rute. Na raskrižju 32 skrenite desno i nastavite lagano uzbrdo, a zatim dosta strmim dijelom ulicama nizbrdo. Budite oprezni. Nakon spusta, ruta vas dalje vodi vrlo pitoresknom dolinom kroz Donje Jesenje i naselje Koprivnica Zagorska. Uskoro ulazite u naselje Ravninsko i na raskrižju 42 oprezno skrenite desno na nerazvrstanu cestu te nastavite ravno do raskrižja 43 i skrenite desno na lokalnu cestu L22010 središta te nakon 200 m opet skrenite desno na državnu cestu i nastavite do rotora u Đurmancu gdje se skidate na prvom izlazu i ruta završava. Biciklistička ruta je obrađena kroz 46 točaka – raskrižja gdje je planirano postavljanje putokaznih ploča za vođenje biciklista.